Medicina Integrativă are la bază conceptul abordării medicale a pacientului dintr-o perspectivă holistică, urmărind în permanență menținerea echilibrului dintre spirit, minte şi corp, condiție esențială pentru îndeplinirea premizelor optime de facilitare a proceselor naturale de restabilire a stării de sănătate.

In acest scop se utilizează întregul arsenal diagnostic şi terapeutic disponibil: alopat, complementar şi alternativ, într-o manieră personalizată, adaptată particularităților şi necesităților pacientului.

Abordarea pacientului în evaluare şi tratament se face pe cele 3 paliere:

1. Nivelul spiritual (cuantic, informațional şi energetic), cel mai subtil dintre ele, unde se determină perturbările câmpului energetic al organismului, care de regulă preced sau însoțesc tulburările funcționale organice, intervenindu-se la nivel informațional şi vibrațional, prin mecanisme de reechilibrare, bazate pe biofeedback, pentru “repararea” vulnerabilităților depistate şi restabilirea matricei energo-informaționale, suportul cibernetic al homeostaziei organismului;
  2. Nivelul mental (psiho-emotional), de asemenea imaterial, reprezentat de complexul gândurilor şi emoțiilor pe care le experimentează pacientul, cu rol determinant în modularea răspunsului organismului, din punct de vedere neurovegetativ, atât în sensul blocajelor, cât şi a facilitării mecanismelor naturale de apărare, în fața tendinței de destabilizare, a sistemului corpului omenesc, de către factorii perturbatori externi sau interni.
  3. Nivelul corporal (fiziologic şi metabolic), nivelul material, unde tulburările funcționale şi manifestările bolilor sunt deja sesizabile prin semiologia şi simptomatologia specifică acestora, evoluția lor fiind puternic influențată de restabilirea echilibrelor la nivelurile superioare.

Plecand de la aceste premize, Clinica Eliade dispune de o gama variată de terapii, care, asociate tratamentelor alopate specifice, grăbesc timpii de recuperare şi consolidează rezultatele, reducând riscurile de recidiva şi tendința de cronicizare ale bolilor.

Ca urmare a experienței clinice dobândite şi a frecvenței afecțiunilor tratate, am elaborat un set de protocoale terapeutice, care se personalizează pentru fiecare pacient în parte, în funcție de afecțiunile pe care le prezintă şi de stadiul acestora, în urma unui Consult Integrativ, penttu evaluarea profilului clinic şi paraclinic al pacientului:

• PROTOCOL PENTRU DIABET TIP II ŞI BOLI DE NUTRITIE (OBEZITATE):
  • PROTOCOL ONCOLOGIE
  • PROTOCOL PENTRU COMBATEREA EFECTELOR ADVERSE ALE MENOPAUZEI
  • PROTOCOL PT TRATAREA OSTEOPOROZEI
  • PROTOCOL PENTRU AFECȚIUNILE REUMATICE ŞI INFLAMATORII CRONICE
  • PROTOCOL PENTRU TRATAREA HTA A BOLILOR CARDIACE ŞI VASCULARE
  • PROTOCOL PENTRU TRATAREA AFECȚIUNILE ALERGICE, ASTMUL BRONŞIC
  • PROTOCOL PENTRU TRATAREA HEMOROIZILOR, A FISURILOR ŞI A FISTULELOR ANALE
  • PROTOCOL PENTRU TRATAREA BOLILOR INFECTIOASE CRONICE (HEPATITE B, C, BOALA LYME, OTITE, RINITE, SINUZITE, BRONŞITE, CRONICE, ETC.)
  • PROTOCOL PENTRU DEPARAZITARE ŞI DETOXIFIERE
  • PROTOCOL PENTRU TRATAREA BOLILOR CRONICE DEGENERATIVE CU COMPONENTĂ AUTOIMUNĂ (SCLEROZĂ MULTIPLĂ, BOALA ALZHAIMER, ARTRITĂ REUMATOIDĂ, BOALA CHRON, LUPUSUL, PSORIAZISUL, ETC.)
  • PROTOCOL PENTRU AFECȚIUNI LOCOMOTORII, RECUPERARE POST TRAUMATICĂ SAU POSTCHIRURGICALĂ
  • PROTOCOL PENTRU ȊNTREȚINERE, REMODELARE CORPORALA ŞI ANTI-AGING

Aceste protocoale au în vedere beneficiile pe care le aduce fiecare terapie în parte la facilitarea procesului de recuperare a stării de echilibru a organismului, pe toate palierele sale funcționale, actionând sinergic şi simultan, în directia restabilirii sănătății într-un mod sustenabil.

Combinația optimă a mixului terapeutic este stabilită de către medicul care acordă Consultul Integrativ inițial, pe baza istoricului medical documentat, a anamnezei, a examenului clinic şi a evaluării globale a statusului bioenergetic al pacientului (metoda ASYRA), fiind personalizat nevoilor acestuia, pentru redobândirea echilibrului funcțional, esențial pentru menținerea stării de sănătate.

Consultul Integrativ este urmat de stabilirea unui Protocol Terapeutic personalizat.

Costul Protocolului va fi calculat prin însumarea pachetelor terapeutice prescrise (cu discount-ul aferent abonamentelor), la care se va acorda un discount global suplimentar de 10%.

În cazul in care plata Protocolului Terapeutic se face în 2 transe (la interval de maxim 10 zile lucrătoare), discountul global acordat va fi de doar 8%.

În intervalul orar 10-16, pentru copii (sub 16 ani) si pensionari se poate acorda un discount suplimentar de 5%.

În toate situațiile enumerate, dacă se achita Protocolul Terapeutic, costul Consultului va fi dedus din valoarea acestuia.

Pachetele terapeutice care se vor adauga Protocolului, datorită ajustărilor terapeutice necesare sau continuarea cu un program de întreținere, vor fi calculate după acelaşi algoritm ca şi Protocolul Terapeutic de bază (facând parte din programul de fidelizare al Clinicii Eliade).