Cu o vechime de mii de ani și o eficienƫă certă care a trecut cu succes proba timpului, fitoterapia este știința utilizării plantelor medicinale în scop terapeutic.

Ce este fitoterapia?

Utilizând plante sub forma integrală sau sub formă de extracte totale ( infuzii, macerate, decocturi, tincturi, siropuri, gemoderivate), fitoterapia, prin complexitatea naturii, nu cunoaște limite în aplicabilitatea patologică. Prin abordarea holistica și sinergică, acțiunea substanțelor vegetale se adresează mai multor organe, mărind acțiunea substanțelor de bază.

Plantele medicinale întăresc imunitatea naturală, ele fiind o sursa de vitamine și minerale naturale ce combat radicalii liberi care sunt cauza majorității bolilor degenerative și cronice, precum și a îmbătrânirii premature a organismului.

Ce afecƫiuni tratează fitoterapia?

Totuși, din perspectiva patologică, studii de laborator și rezultate, tratamentul cu plante medicinale oferă rezultate foarte bune în afecțiuni precum:

• Afecțiuni aflate în stadiile incipient și afecțiunile acute de cai respiratorii
  • Alergii, astm bronsic
  • Hepatitele, steatoză hepatică, ciroze hepatice
  • Infecțiile cronice microbiene și urinare cronice
  • Afecțiuni gastrice precum gastrite, ulcer, colite de fermentatie, parazitoze
  • Boala Crohn
  • Sindromul colonului iritabil
  • Fistule anale, hemoroizi
  • Bolile de piele, acnee
  • Stările de stres și epuizare, Insomnie, sindromul oboselii cronice
  • Obezitate
  • Intoxicații cronice – alcool etilic
  • Hipertensiune
  • Disfuncții biliare
  • Întărirea sistemului imunitar
  • Afecțiuni ale aparatului genital feminin: amenoree, dismenoree, endometrioza
  • Trecerea ușoară și fără reacțiile instalării menopauzei
  • Diabet prin stabilizarea glicemiei în limitele normale în diabet noninsulinodependent
  • Ateroscleroză prin eliminarea factorilor de instalare a afecțiunii – dislipidemie, diabet, hipertensiune
  • Insuficienƫă venoasă periferică

Vă așteptăm la Clinica Eliade să descoperiți beneficiile fitoterapiei, partea a Medicinei Integrative ce tratează corpul ca întreg și susține capacitatea înnăscută a organismului de a se vindeca singur.